Nyt ollaan taas askeleen valmiimpia Punkeron vastaanottamiseen. Vaunut on tänään haettu kotiin liikkeestä. :)

Mietin kovin, miten ne pitäisi "sisustaa", eli mitä vaunuihin tarvitsee sitten vauvaa ajatellen, eihän sitä voi ihan sellaisenaan vaan lykätä sinne. :D No, nyt on alustavasti sitten tuo äp:n makuupussi tuollaisena "pesänä" siellä, ja Po.Pin peitto pienen suojaksi. :D Ja sitten ihana retro vaunulelu 84-vuodelta (pitää vaan kiinnittää se viel tuohon kuomusysteemiin). ;)

1239037134_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1239037149_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Olin sitten tänään myös neuvolassa. :) Neuvolantäti oli ihanan innoissaan miten hyvät kaikki veriarvot mulla oli kun olin käyny labrassa viime viikolla, ja miten hyvät verenpaineet ja kaikki kerrassaan mainiosti. :D Kohdunpohjan korkeus oli 36cm, joka tarkoittaa, että Punkero ei ole vielä harkinnutkaan laskeutumista, joten neuvolatäti veikkaili että yliajalle mennään ja reippaasti! No, se sopii mulle oikein mainiosti, en mä tästä masusta vielä halua luopua, varsinkaan ku nyt vasta pääsin äitiyslomaa viettelemään ja nauttimaan näistä vapaapäivistä! :)

Vapaapäiviä onkin hyödynnetty teholla. :) Kotia on siivottu, pakastin järjestetty ja pakastimeen olen leiponu sämpylöitä ja tarkoitus olisi leipoa myös pullia... Ja suklaakakunkin eilen tein, mutta siitä on jo melkein puolet syöty. :D Mutta ihanaa siis vihdoinkin kun on aikaa olla täällä kotihengettärenä. Sitten lähempänä laskettua aikaa ajattelin että vois pestä ikkunat... Mutta ei ihan vielä, etten vaan "edistä" mitään. ;)

Tässä vielä masukuva eiliseltä:

1239037811_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Saara ja Punkero rv37+6