Punkero ei halua syntyä tänään. Se on jo selvää. Siispä minä luulin käyttäväni tämän päivän siivoamiseen, laiskottelemiseen, netissä surffaamiseen ja kyllästymiseen.... Kunnes äitini soitti ja sanoi että hakee mut ulos täältä neljän seinän sisältä! :D En mä yksin uskaltaiskaan enää mihinkään lähteä. 

Ennen kuin äiti haki minut, sain tosiaan kyllästymisen lisäksi tehtyä seuraavia asioita: 
-soitin pianoa ja lauloin
-tiskasin
-siivosin keittiön, myös hellan takaa
-imuroin kämpän
-laitoin lakanat pesuun (ja kaiken muunki mitä oli pyykkikorissa)
-järjestin olohuonetta
-pesin miehen repun

Sitten äiti hakikin minut ulos. Mentiin Naantaliin, missä tuli sitten nautittua keväisestä päivästä. Sitten siskoni soitti, ja kuultuaan että olen Naantalissa, hän kutsui meidät heille! No, tarkoitus oli mennä kahville Naantalin Aurinkoiseen, mutta siskon kutsusta mentiinkin sitten heille, tosin Aurinkoisen leivokset mukana! :D Mieskultakin sitten tuli suoraan töistä heille käymään, ja mun sisko auttoi ottamaan kuvia lasketun ajan masusta. ;)

Että lopulta tästä tulikin aikamoinen action-päivä. :) 

No tässä niitä lupaamiani kuvia:

1240325062_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Masu sivulta. (hienosti pilkottaa vyötäröstä saksimani sukkahousut)..

1240325072_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Ja sitten strategisia mittoja! :D Aika hurja tuo vyötärönympärys, varsinkin kun ottaa huomioon, että tätä odotusta ei edelleenkään näe ollenkaan takaapäin!

Ja sitten minä meidän pihalla melkein tunnistamattomaksi sensuroitu (tyylikkäästi roskiksilla): 
1240325807_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Että sellaista.

Saara ja Punkero rv40+0!