Näimme oman Punkeromme eilen ensimmäistä kertaa. Täytyy sanoa että vielä ei ihan pysty näkemään, kummalta on piirteet tulossa, mutta ei sillä vielä niin väliä!
Pääasia että näimme oman vauvamme oikeassa paikassa ja sydän sykki niinkuin pitikin.
Punkerolla oli mittaa 15,3mm ja lääkäri näytti meille hänen kehittymässä olevan selkärangankin!
Minä olin etukäteen olettanut että varmaan itken tai jotain, niin se olikin mies joka herkisteli, ja minä vain tuijottelin suu auki meidän pikkuista.
Rakkauden tunne on valtava! Tuntui että miehellekin tuli tästä paljon todellisempaa! Siellä tosiaan on joku!
Itseäni myös helpotti tieto, että löytyneen sykkivän sydämen jälkeen keskenmenon riski on enää alle 5%. Se on ihan riittävä tähän hätään, niin että uskalsin iloita tästä jo hieman ystävillekin!

Niin ja loppuun kuva. Käsi ylös kaikki jotka osaavat tulkita tätä! ;) Minä osaan jo ainakin. 1894980.jpg

Punkeron koko oli sen verran reilu, että vaikka itse tiedänkin suht varmasti milloin olen ovuloinut (ja siitä tähän asti laskenut raskausviikot), niin neuvolan antama laskettu aika sai vahvistuksen Punkeron pituudesta, joten virallisesti laskettu aika on nyt se 21.4. Sen mukaan menen itsekin tästä eteenpäin.

Saara ja Punkero tänään siis rv 8+1.